favvisar som gått varm hela natten..

sarek - zara har sån fantastisk röst! De andra med.. sara löfgren sen älskar jag Liten ängel, med sofia kjällgren. hehe de är min natt musik. hjälper mig att komma till ro. annars lyssnar jag gärna på låtarna concrete angel Alyssa lies älskar låtar med bra texter!! Är inne i olika faser just nu... Jaha nu är de lucia. Hoppas alla får en mysig dag. Önskar faktiskt att jag va i skåne men bara för idag. Zara , från sarek ska sjunga där i kväll.. Blir nog fint. Undra om de är något fint här i Gbg idag. har inte ens kollat.. Fick samtal från en faster. jaja. länge sen jag pratade med henne. hon hade hört att jag inte åker ner till skåne till jul. Utan att de blir till nyår i stället. Haft en konstig natt. konstiga , obehagliga drömmar. minnen från förr. kände mig skakis när jag vaknade. Men är nu redo för denna dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0