hmm..

Blir nog ingen vinst på V75, de ser dåligt ut =( jaja. Snart går tävlingen ut på zaras blogg zara82.blogg.se/ va med och tävla. Jag skulle dö av lycka om jag vann detta. Hårförläningen <3 De skulle få mig att känna mig "finare" jag vill ha långt hår igen, men de tar tid som allt annat... och att köpa de själv, ja de går inte efter vovven veterinär besök. Men vill hellre att hon mår bra, än att jag ska känna mig "fin" så nu håller jag mina tummar och vovvens tassar på att vinna lite hår <3 hoppas ni alla har en okej kväll. Njut och mys, jag har massa ljus tända, bra musik. ett glas vin och min kära vovve. Livet är okej.. =) Bokat resa ner till skåne nu. 3 till 6 januari. Den 4 kommer jag va i min gamla stad Kristianstad.. Hoppas vi ses då ;)

Kommentarer
Postat av: Wibeke

Du vinner en högvinst varje dag som du mår om än aldrig så lite bättre (fast jag önskar verkligen att du vinner på Zaras blogg om det nu inte blir V75)Kramar

2009-12-19 @ 16:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0