irriterad över vissa..

dels va jag arg hela dagen igår, blev så arg, besviken och ledsen. grät.. Pratat med psykologen igen, och de känns fortfarande inte bra. Men idag lägger jag allt de åt sidan, idag är de min älskade hund som ska ha hela mig. mitt fokus. Idag har de varit "annat" idag handlar de om min vovve. Gör allt för henne, men blir påverkad såklart när hon ligger och har ont, och när hon är helt väck emellanåt. Irriterad på familje medlemmar idag. En fick hjälpa mig rejält idag, två andra ringer och pratar om deras jobbiga. Hallå tänker de inte på att jag precis fått hem min hund. Klart jag är ledsen, fast ändå jätte glad för snart får hon må bra. Men så är de i man familj, ingen lyssnar på andra. i deras värld finns bara jag jag jag. Blir irriterad. orkar inte lyssna på de. Tycker bara att de borde ha lite mer förståelse för andra människor. Och inte bara tänka på sig själva ... jaja jag har lämnat skåne, bye bye, jag lever, och jag hoppas att andra inte uppfattar mig lika dant som jag uppfattar dom. Jag försöker verkligen, jag har de tufft, men med känslan för andra finns iaf kvar. Jag kan jag göra något för någon annan så gör jag de. Hoppas ni vet de... tagit bort stygnen idag med. De gick bra...

Kommentarer
Postat av: Annelie Arvidsson

Hej Caroline. Har kollat in din blogg nu. Va fin den e, väldigt intressant att läsa den. Fortsätter nog me det. Tack för att du skickade lösen. Kram på dig!!

2009-12-08 @ 15:19:44
Postat av: Sara

ÄNTLIGEN kommer jag in på din blogg! Har varit nåt knas förr så det inte gått. Men nu så!

Superfin! :)

Kram på dig

2009-12-08 @ 15:25:58
URL: http://allalivetssidor.blogspot.com
Postat av: Wibeke

Hoppas liten Tilda mår bättre när du läser det här, nu kan det ju bara bli bättre med hennes tass! ***

2009-12-08 @ 15:48:34
Postat av: Irene Nielsen Jönsson

Du är en jättebra vän! Du är inte en person som bara tänker på dig själv, du tänker alltid på mig, och stöttar mig när jag har det svårt!

Hoppas vi ses snart!

Och hoppas att vovven snart blir bättre!

KRAM

2009-12-08 @ 22:30:46
Postat av: caroline

Tack för att ni läser!!

2009-12-09 @ 18:07:49
URL: http://ledsensflikkastankar.blogg.se/
Postat av: din mipp gummz

instämmmer carro:) jag jag jag assåå palla!! bryr mej om dej min gummz massa kramizar

2009-12-10 @ 23:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0