Måste bara..

Måste bara säga en sak, när jag växte upp vågade ingen se min misär, i tonåren, vågade en del. och de räddade mig. jag är tacksam för all hjälp jag fått. Och för dej Sofia att du hjälpte mig, jag fick se hur en " vanlig" familj ser ut, hur de är mot varandra. de väckte mycket smärta, men är gott före mig idag. Jag är tacksam för allt du gjort!!! Tack, du underlättade kaoset under gymnasiet... Och vissa på psyk, tack.. och vissa jaja vi ses inte mer. Många är väldigt bra, men en del är riktigt dåliga och förstör, de förstörde för mig, och andra vänner. så är vården i Kristianstad.. Men de som jag avgudar, de vet vilka de är. De har hjälpt mig otroligt mycket!! De har gett mig än längtan efter att sträva efter livet..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du e så go, och rar mot andra - jag önskar att du ville vara så även mot dig själv! Du är värd det!

2009-12-17 @ 18:29:34
Postat av: caroline

Tack !!! Vill verkligen att andra ska veeta,

att de de gjort,

de har hjälpt mig!!

Dina ord värmer,

jag jobbar på att bli snällare mot mig själv,

oftast går de rätt ok.

2009-12-17 @ 18:32:06
URL: http://ledsensflikkastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0