mysko..

Inte nog med att man lider rätt ofta när man e vaken, men inte ens i drömmarna får man vara i fred. Helt skakig när jag vaknade, och ont alldeles stel i kroppen. Kaffe kaffe kaffe, räddar min morgon. Va ute med Tilda sen, helt yrvaken, höll på att ramla ordentligt. fasiken, de va jätte halt. ska ut och gå en långrunda sen, bara gå av mig lite. I morgon är de dags för psykologen igen. Får se hur jag mår, om jag orkar läsa lite journaler, tyckte de va rätt spännande sist. De är ju mitt förflutna, mitt gamla liv. Om jag inte känner mig tillräckligt stark, tar jag de efter jul. Sitter här med mina julkort, och fundera, när är de man ska skicka dem? Tilda e så söt på dem, min lilla tomte vovve.

Kommentarer
Postat av: Wíbeke

När du läser dina journaler så ser du ju verkligen hur långt du kommit :) Ett steg i taget och man kommer långt med tiden, jag vet att du är på god väg!

2009-12-16 @ 17:59:50
Postat av: Wíbeke

När du läser dina journaler så ser du ju verkligen hur långt du kommit :) Ett steg i taget och man kommer långt med tiden, jag vet att du är på god väg!

2009-12-16 @ 18:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0