skickat i väg..

skickat iväg min gamla mobil nu. (gammal o gammal) alla fall. de va en från england som ville ha den. Eller den va till hennes dotter som just nu är i Nigeria! Shit. jaja, har aldrig skickat innan, men de gick bra! :P Är så nöjd med min rosa samsung touchwiz!! Love it! iaf, just nu...... sen va jag på apoteket, hämtade massa medicin, och köpte en del saker till mitt misslyckande. Sen snabbt in och köpa lite vin. Sen va jag tvungen att ladda mitt buss/spårvagn s kort! *suck* dyrt..... och sedan fick jag i väg ett brev. sen gick jag hem. Och en bil höll på att köra över mig, han sladdde om kom upp gångbanan. de va centimeter ifrån mig. fan va rädd jag blev. Väl hemma möttes jag av min älskling, Tilda blev överlycklig när jag kom, fast hon bara varit själv i en timme.

Kommentarer
Postat av: Wibeke

Skönt att liten Tilda inte var med - bilen kunde ju träffat henne när det var så nära, otäckt!

2009-12-28 @ 11:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0