bilder

De blåste massa vid havet men jag njöt ändå,
kanske blåste vinden bort lite jobbiga tankar??
I hope so
Tilda börjad frysa och pipa, fast hon låg i mitt knä,
så vi packade ihop och begav oss hemåt.
Letkte massa på vägen och jag blev glad i hjärtat när jag såg henne må bra,
sen va vi och handlade och han inte hem förren vovven försvann, jag rökte och vovven va borta...
hmm, grannarna hade öppnat dörren och sprang gensat in och  satte sig vid kylskåpet,
och hon är ju inte dum, hon vet ju att får godis.
Hmm.
jaja
sen sprang tjejerna och lektte med Tilda på gräsmattan,
oxå härligt att se.
Nu blir de snart, "redan" säng dags.
Är slut.
och som tur är ,
är vovven de med =)

Kommentarer
Postat av: din mipp

hihiiii söta tilda springer och glor på grannens kylskåp hihihiii!!! yaa vinden blow away dina jobbiga tankar i hope;) Snygg pose du har på sista bilden fin fina bilder gumman

2010-04-23 @ 21:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0