......

Hoppas på en okej dag trots sömnbristen.
"prat tid" i eftermiddag, och de behövs verkligen. De mesta känns kaosigt.
Öser i mig som vanligt kaffe, pepsi max och energidryck.
hallå kan jag få vakna snart??
Fick ta extra medicin i går,
så jag känner mig "bakis" idag... mindre kul.
Men de försvinner nog snart.
Börjat prata med en tjej nu, båda nya i Gbg och hon bor nära med.
Och att hon har vovve är ju ännu roligare..
Kanske en vän??
Snart är de helg!!!! Då blir de vin, mys med vovven och film..


Kommentarer
Postat av: Twiggy

Det ska bli så kul:) fast ändå är jag sjukt rädd. Typ att du ska dömma mej efter mitt utseende och tycka att jag är för fet för att kunna prata med:/

2010-04-09 @ 13:38:58
URL: http://www.metrobloggen.se/twiggy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0