=)

Har varit i väg med tjejerna på rusta,
och sen va vi i en djuraffär. Tilda fick rosa bajspåsar med dö skallar på.
haha,
Tilda har fått ett jätte vackert halsband av mig.
Svart, med röda gnistrande stenar =)
Nu har tjejerna suttit och rita med mig,
super mysigt,
saknar min kära syskon i skåne!!
Om en stund ska vi ut i skogen och busa med vovven!
Det blir nog att sova tidigt i kväll,
heller jag hoppas de.
Är jätte trött,
känt mig febrig på nätterna nu några dagar i rad.
Jobbigt.
Vet inte om jag håller på att bli sjuk,
eller om de bara ångesten och oron som visar liknade symtom.
I morgon ska jag på "prat tid" just nu längtar jag dit,
7får se om de håller i sig i morgon.
Sista tiden har sorgen och lessenheten varit för stark.
Och då stänger jag mest av allt.
Har ni haft en bra helg? Gjort något kul?


Kommentarer
Postat av: Jossi

sv: hihihi va söt du är, tack :D

2010-04-25 @ 19:28:43
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: din mipp

Nice då e sötaste tilda din glaaad;)

bra att du har såå mysiga grannar <3.

hmm kan va ångesten,jag trodde jag hade fått svin influensan men det var ångesten haha ;)!!! men du kanske e på väg att bli sjuk mää det blåser juh rätt mycket vid havet... hoppas du blir bra iallafall gumman min mycket kärlek från mej ti dej och söttilda <3

2010-04-25 @ 22:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0