ett litet hej

Min kära vän hörde av sig idag,
försökt få tag på henne jätte länge, och va rädd för att hon hade dött.
fick reda att hon har hamnat på rätt psyk i växjö.
Ingen större hit de.
Hoppas hon får må bra snart!
Ska ringa henne i kväll.
..
ska snart in till stan, ska träffa Cecilia kl 13.00
de ska bli nice,
men huvudet bankar som bara den.
Känns att jag lever kan man ju lugnt säga..
..
Börja dagen som vanligt med kaffe och cigg.
sen blir de mer koffein
energidryck (sockerfri) <3
och pepsi max.
..
I morgon har jag äntligen tid hos Kitta,
de va ju röd dag i måndags...
Längtar tills i morgon,
och nu efter allt som har hänt behöver jag verkligen träffa henne!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0