härligt..

Jag va jätte trött innan i kväll, och tänkte gå och lägga mig, och hoppa
över grillningen.
Men är så glad att jag dit, de va så trevligt!!
De är underbara, kan man ha bättre hyresvärdar?
I kväll blev de go mat och vin,
och mycket skratt.
Hunden är slut, hon fick smaka av ALLT!! av ALLA!!!
Sen va hon ute på promenad med tjejerna.
Min dag har varit över förväntan.
Härligt när man chockas av härliga livet.
Ska gå och lägga mig snart,
hoppas på sömn.
I morgon ska jag till Kitta! Hoppas vädret är lika underbart i morgon.


Kommentarer
Postat av: Diana

Härligt att höra! Hoppas på härligt väder så du kan få fortsätta glädjas! Många kramar

2010-04-11 @ 21:27:59
Postat av: Alex

tack för kommentaren! Det ska bli skönt att få ordentlig hjälp, även fast det känns jätte läskigt också såklart!

Kul att få hänga lite med grannarna! :) Hoppas du mår okej! Kram

2010-04-12 @ 08:59:10
URL: http://dagbokfrananorexiland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0