i morgon.

I morgon får jag äntligen mina pengar. dagen innan är alltid trist.
Har en massa små saker jag måste fixa på förmiddagen ,
bland annat köpa hårfärg.
Är smått nervös,
jag har som sagt alltid varit blond, tills för några månader sen då
jag blev brunhårig.
Jag har trivts väldigt bra i de mörka,
men nu när man får vår känslor och snart sommar känslor,
vill jag vara lite ljusare igen.
Sen på eftermiddagen ska jag till Kitta.
De blåser grymt mycket idag igen. Blåser rakt i genom mig.
brrr

Kommentarer
Postat av: Twiggy

Tycker du passar bättre i det mörka, men det är min åsikt. Lite slingor i skulle göra det snyggt. Kram till min vän

2010-04-18 @ 09:49:19
URL: http://www.metrobloggen.se/twiggy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0