Ikea

Varit på Ikea idag med Charlotte och barnen,
super skoj.
Hittade lite små saker... Letar efter en vit byrå just nu.
Tilda fick en korv med bröd sen av tjejerna =)
Är rätt trött nu,
i morgon ska jag till Cecilia på min "rikt kurs"
Ska nog byta piercing smycke på kindbenet oxå.
Min a nya stora vinglas måste jag ju med inviga SNART!!!!
;)
Nu är papperna klara för utskrift av bolltäcke,
hoppas på att få de snart, och att min sömn blir bättre.
hoppas hoppas...
P.s
jag ska nog köpa sådan gympa skor med hjul på,
tjejerna har de ser grymt kul ut, ska åka med dem sen, och med vovven så klart!!

Kommentarer
Postat av: Twiggy

Skönt att du har någon att umgås med.

2010-04-20 @ 21:34:18
URL: http://www.metrobloggen.se/twiggy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0