kaos

Har de kaosigt i mitt inre,
väldigt mycket smärta.
Känner att jag kan hantera de iaf. men ont gör de.
Tårarna är nära hela tiden,
ångesten äter mig inifrån.
Min älskade lilla skrutt vovve ligger här hos mig,
nära nära.
Vi va uppe hos grannarna en mini stund,
och hon fick massa god korv som godis av tjejerna.
=)
Tilda älskar de, och tjejerna tycker de är kul.
Sover så dåligt än,
hoppas jag får mitt bolltäcke nästa vecka,
på en del funkar de jätte bra,
jag hoppas på tryggare och mer sömn.
Jag känner mig så trött hela tiden,
men kan inte sova, inte koppla av.
Känner mig inte jätte social mot alla,
de känns som alla krafter går till att hålla i hop
mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0