min dag..

Hur ska man sammanfatta denna dag?
har varit ledsen i natt och hela dagen,
men jag visar ju nästan aldrig de för någon. Åkte till havet med Tilda,
och vi hade de mysigt. Lekte och solade.
Sen gick jag förbi två vackra hästar som jag bara va tvungen att "lukta" på.
Älskar doften av hästar, och saknar så att ha egen igen.
Sen kom jag till Kitta, och jag var irriterad på allt, mest livet och på mig själv.
Va små arg på allt,
men bakom de döljde sig sorg.
Efter ett tag bara grät jag, sminket bara rann.
Och jag gråter nästan aldrig inför andra,
skäms så.
När tårarna är på väg, vill jag bara fly,
men "fick" inte.
Paniken ökade, sen kom alla dessa jävlar tårar
Och jag vet att jag inte behöver skämmas för "svagheten" när jag är hos Kitta,
där får jag vara som jag är,
men ändå skäms jag, blir rädd för att hon ska tycka jag är SVAG, JOBBIG och helt VÄRDELÖS!
Jag vet långt inne i mig att hon inte tänker så,
hon är en underbar människa,
och jag är så tacksam att jag få gå till henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0