rädd.

Känner mig lite smått rädd av att åka till skåne.
Men men,
när jag väl kommer dit och får träffa mina underbara syskon vänder väl känslan
en stund.
Sen lär jag bli as trött igen,
man är inte van vid de livet när man bor själv med hund,
och sedan komma hem till mamma med stor familj.
Men de blir nog bra,
ska bli kul och se om min älskade vovve vill leka denna gången med deras valp.
Sist tyckte hon att valpen va rätt jobbig.
hehe
typiskt min lilla skrutt vovve.
Hon har redan blivit en tant, fast hon bara är 5.
Men honär kär i en vovve längre ner på gatan,
hon piper och skriker så fort hon ser honom :P
kärlek??
Paniken i mig är stark, de onda tankarna ökar,
men jag kämpar emot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0