skjukgymnatsik.

varit hos sjukgymnasten och gjort kroppkännedoms övningar.
De gick inte så bra idag, kroppen va spänd och skakig.
Kändes liten som kroppen gjorde som den ville.
Jag gillar samtalen med A.
Idag kollade vi lite på olika sätt att hantera ångest och självskade tankar.
Ångesten är jätte hög i dag.
Och klockan är bara 13.00 och jag är redan helt slut.
Ska vila lite, lägga mig och läsa innan de blir dags för en liten promenad med Tilda.
Någon som har nått bra filmtips till en tråkig dag som denna?

Köpt nytt västtrafik kort,
pengarna bara rasar iväg.
=(


Kommentarer
Postat av: Cim

Du är bra söt du! Ta dig en stor kopp te och kryp ner i soffan, det är det bästa att göra på dåliga dagar!



Jag älskar 500 days of summer, det är romantisk drama och jag tycker den är hur fin som helst! Perfekt att bara slötitta på! Annars har vi kikat på Step up och Step up 2 the streets här, det är dansfilmer, också superbra!!



Kramar!!

2010-04-27 @ 14:01:39
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0