Ärr

Hur kunde jag vara så korkad att totalt förstöra min kropp,
genom att skära sönder den?
Kan inte inte ens räkna hur många ärr där är.
De jobbigaste är , att jag ständigt blir påmind om den tid jag helst vill glömma.
Och inte i den jobbiga stunden, att jag tänkte på hur jag skulle må efteråt,
nä de fanns inte. Minns inte hur många gånger jag blivit sydd, ibland flera gånger per dag i de värsta perioderna.
Jag ångrar mig så mycket.. de borde ju funnits andra sätt...
Men inte i min värld just då. rakbladen lindrade min inre smärta..
Min kropp, mina ärr, berättar min historia..

Kommentarer
Postat av: a

du är bra som du är! tänker på dig också!! kraam <3

2010-08-13 @ 21:18:34
URL: http://bulimiflickan.blogspot.com/
Postat av: Jazzy

Sådär tänker jag oxå alltför ofta, varför började man med skiten?! Hur i helvete kunde man vara så dum?! Man har ju förstört sig för all framtid, varför tänkte man inte på det från början?

2010-08-16 @ 16:22:32
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0