Äs tankar snurra i mitt huvud.

Jag har simmat två dagar i rad 40länder båda dagarna.
Kände mig lite nöjd att jag fixade det.
Har alltid varit så svårt för mig att våga gå dit. Skäms över min kropp,
dels över vikt men mest över alla mina ärr som jag fått genom åren.
Försöker dölja de så mycket som möjligt, och de har gått okej.
Men fick en kommentar om simmandet.
Och genast blev jag ledsen (även om denna person inte menade något illa.
Äs tog över direkt. De va inte så duktigt att simma 40 längder som jag hade inbillat mig.
Har inte simmat på över ett år,
och jag tyckte de va okej med 40.
Men efter kommentaren blev jag som sagt ledsen, de va inte tillräckligt. Tycker alla att jag
är lat och dålig för att jag inte orkade mer?
Äs är glad över att jag fick kommentaren. Äs fick rätt igen !!
=/
I morgon ska jag simma igen, hur mycket ska jag simma för att inte vara lat och oduglig?

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är varken lat och oduglig !

Du ska inte simma alls om du inte äter som du ska och du är fin som du är ! ! !

Och den som skrev så vet inte vad den snackar om.

KÄMPA KRAM !

2010-08-26 @ 15:34:53
URL: http://fetochtjock.blogg.se/
Postat av: Eufemia

Du, ett 40 längder är skitbra! Sträck på dig o var stolt! Två.. du ska inte simma för att äs säger det. Du ska lyssna till vad du själv vill!

2010-08-26 @ 15:53:19
URL: http://eufemias.blogg.se/
Postat av: Elin

visa denna människa som kommenterade att hon har fel, att det visst är bra med 40 längder. du har inte kunnat träna på samma sätt som du gör nu på väldigt länge.

kramar

2010-08-26 @ 19:14:10
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0