Kräftskiva i kväll..

Min första kräftskiva någonsin, ser fram emot i kväll,
och att få umgås med trevliga människor.
Tror inte att jag ens vågar smaka en kräfta,
men vem vet?
Någon gång måste ju va den första... Men jag har ett STORT problem
nu, vad ska jag ha på mig? Jag kan inte ha mina favvis plagg, Får inte på mig de byxorna,
för gipset är för stort. Just nu ligger alla kläder utspritt. Alltid ångest när de gäller
vad jag ska ha på mig.
Får inte glömma kameran denna gång. Just nu ligger jag och älskade lilla Tilda och myser och tittar på
top model. Försöker bara andas..
Vad ska ni göra i kväll mina kära bloggläsare?

Kommentarer
Postat av: Jossi

sv: du är också värd allt!!! och kämpa på och ha en bra kväll finis :)<3

2010-08-14 @ 13:00:31
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Anna

Ikväll blir det lite kalas på Götaplatsen, tror jag, eller mys på balkongen, Ha en trevlig kväll. Kram Anna

2010-08-14 @ 13:20:25
Postat av: Elin

Kämpa, det är värt det. Du är värd en bra kväll. Många bra kvällar till och med. Kramar

2010-08-14 @ 14:51:29
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0