Letade fram några gamla dikter... skrivna för ett X antal år sen.

Skrev dessa under en riktig jobbig period i mitt liv...
Änglarna ropar på mig, de skriker efter mig, ber mig att komma. 
Komma till drömmarnas värld.
Komma dit där allt är tryggt och fint.
Där finns inga äckliga monster, ingen som gör en illa......
kom , kom , kom...

Änglarna ropar på mig, de skriker efter mig, ber mig att komma. 
Änglarna viskar i mitt öra,
att jag inte längre behöver vara rädd.
Att jag är välkommen till drömmarnas land.
kom , kom , kom...

Änglarna ropar på mig, de skriker efter mig, ber mig att komma. 
Dom säger att nu är det dags,
nu slipper du lida mer.
Håll i våra händer,
kom , kom , kom...

Änglarna ropar på mig, de skriker efter mig, ber mig att komma.
Don viskar,
att jag slipper vara ensam.
Att här har jag dom.
Dom tar bort smärta,
läker alla sår.
kom , kom , kom...

Änglarna ropar på mig, de skriker efter mig, ber mig att komma.
Jag tar deras händer,
jag blundar och ler...
Snart är det över ,
snart behöver jag ej lida mer.
Jag kommer , jag kommer, jag kommer nu.
**
När ska mardrömmen ta slut,
när ska jag få andas ut?

Jag försöker bygga upp mitt liv,
som du förstört.

Men så fort jag hittar lite trygghet,
kommer du och river allt.

Jag kämpar för att få leva,
men din terro, förstör mig.

När ska mardrömmen ta slut,
när ska jag få andas ut?
**
Jag ser min ärriga kropp.
Känner avsky mot själv.
Hela min kropp är förstörd.

Du skadade min själ,
jag tog efter dig och dina ord, 
och skadade min kropp.

Jag ser mig själv, och blir hela tiden påmind om den jag helst vill glömma.
**
Vackra du...

Det va så länge sedan jag hörde din underbara röst,
det var så länge sedan jag såg dina fina ögon.

Du finns i mina tankar. Jag sänder dig styrka och trygghet.
Du är på rätt väg,
jag tycker du är stark och modig.

Jag vet att det är kämpigt,
men jag vet att du klara det.
Jag kommer jag om ett tag jag med.

Även om vi inte ses just nu,
går jag med dig på jobbiga väg,
jag följer dig.

Om du faller tar emot dig,
vär du är en undervän..

Jag finns här, lämnar dig inte..
**
Du tror på en framtid för mig,
du tror att jag kan må bra.
Du tror på ett bättre liv,
du tror för mig.

Själv har jag tappat tron om att må bra
har tappat hoppet för livet.
Det känns som om jag går bakåt.
Att allt är kört.

Du har sett mina tårar,
du har sett mina djupa sår, på kroppen och i själen.
Jag pratar med dig när har panik,
när jag tror att jag ska dö.

Ändå kämpar du för mig,
lyssnar på mig när de destruktiva krafterna styr mig.
Tröstar mig när jag e ledsen.

FrÖkEn SvÅr e JaG
**

Kommentarer
Postat av: anders sjöström

önskar även jag var såpass nära att jag fick finnas till.du är fin och värd SÅ mycke.Hör gärna av dig.kam/anders

2010-08-07 @ 02:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0