rehab tiden..

De kan ta upp till 9 månader tills min fot/ben blir som de va innan
jag bröt de, självklart blir de ju bättre och bättre hela tiden,
men de är verkligen lång rehabs tid.
Och de onda minskar med,
men vad hjälper de just nu när jag ligger här och har så ont att jag bara vill gråta.
Bara de lilla jag har gått idag, har satt sina spår.
Men så skönt att kunna röra sig lite mer. Har badat i poolen för första gången denna sommar,
men de va grymt kallt. Men en härlig känsla...
Nu är de andra små saker jag oroa mig över något fruktansvärt mycket.
Men hoppas de löser sig, annars är de väl bara att stå ut tills torsdag.
=/

Kommentarer
Postat av: Karin

Sv: Känner mig inte alltid stark, men man kan mer än vad man tror :)

2010-08-17 @ 19:21:00
URL: http://bubbelsoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0