sitter på ett berg

sitter uppe på ett min berg i en skogsglänta.
njuter av att solen är framme lite =)
ska på samtal om en halvtimme.
Tilda är lös men efter att tröttnat på att utforska något
ligger hon här bredvid.
Hon tycker nog jag är tråkig som sitter still.
Vill att min fot ska bli helt bra igen,
så vi kan hitta på mer saker.
Får så ont av lilla minsta ansträngning.
Har aldrig varit riktigt duktig på att lyssna på min kropp,
försöker köra på, lite mer än vad foten orkar.
Så varje kväll ligger jag och har ont,
och tänker i morgon måste jag ta de lite försiktigare...
men sen rullar allt på ändå.

Kommentarer
Postat av: angelica

Hej vännen, du måste ta det lugnt med din fot!! Annars lär du ha ont resten av livet. Du vet sakta men säkert...kram angelica

2010-08-30 @ 16:34:17
URL: http://ankimadame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0