sjukgymnast time

Idag är de dags att åka till sjukgymnasten igen.
Måste handla lite med,
och hämta ut mer medicin.
Vädret är underbart idag =)
Varit ute två rundor med Tilda. Hon nyser mycket idag!
Undra varför hon gör det.
Städat Svantes bur med...
I morgon är de läkarbesök. Redan lite smått nervös,
inte för att jag har något att vara nervös över.. men ofta blir de så.
Blir nog att simma i morgon förmiddag..
men de senaste dagarna har min energi varit lika med noll.
Ingen ork eller lust för något.
Känns som jag bara blir mer och mer deprimerad.
Blir en skogsrunda när jag väl kommer hem igen,
kanske inte glömmer kameran hemma idag ;)
Är mest snurrig i bollen ,
och glömmer de mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0