sjukhuset

sitter på sjukhuset nu . väntar och väntar...
ont i magen för att jag är så nervös.
helt pank med nu, efter att betalat för läkarbesöket.
Får lön på torsdag, längtar.
Helt snurrig i huvudet med, skulle behövt mer kaffe i morse,
men tiden räckte inte till, så de blev bara en kopp.
Just nu vill jag bara få dettá överstökat. Är rädd för att ta bort gipset med,
även fast de så klart känns befriande.
Är rädd för att när jag sätter ner foten första gången, att benet är för svagt och att de knäcks igen.

Kommentarer
Postat av: ♥ Linneas Fotoblogg

Sv: va kul att du hittade till min blogg :D

Hoppas allt är bra med dig!

KRAM

2010-08-16 @ 10:33:04
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0