sleep

kan inte sova, fundera och fundera,
får ingen lugn och ro i mitt huvud. Jag har velat skriva en bok, ja i hur många år som helst.
Men de jag skrivit har jag raderat.
Ska ge de ett nytt försök att får ner min tuffa livshistoria, och mina dikter som räddat mitt liv.
I morgon ska jag sätta igång, får försöka minnas tillbaka till då jag gick i skriva linjen.
Jag vill lyckas med detta projekt. Jag behöver de som ett av slut. För att gå vidare i mitt friska
liv.
Borde sova nu, men är så rädd för mardrömmarna ... vill inte ha dem i mig, de skrämmer mig och påminner mig om de hemska som hänt förr.
Jag måste våga va stark, måste våga skrika tyst min historia. Även fast de är skrämmande. helst skulle jag vilja ha någon annan som skrev boken. Att någon skrev min historia.
Men livet har aldrig varit lätt, never... så varför nu?
Nää jag ska ta tag över mitt förflutna ta de upp till ytan, och sedan kanske äntligen lägga de i då tid. och inte längre mer leva i de gamla...
När jag tittar på vissa bilder på familj på Facebook,blir jag ledsen,och så avundsjuk... ÖnskaR att jag hade en lika dan familj. men va hjälper de att önska INGENTING, men mitt hjärta gör ändå ont...

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är inte dålig på något sätt, att sakna det andra har är det som gör att man kämpar för att få det bättre. Det kommer alltid vara någon som är bättre, har bättre familj, ser snyggare ut, har bättre betyg, är smalare, och är mindre smal.



Så hata inte dig själv, men jag rekommenderar dig att skriva boken, det hjälper så otroligt mycket. Min tog två år så skriv tio rader i taget, så kommer det flyta på av sig själv när du kommit igång.

stå på dig, kram

2010-08-13 @ 08:05:53
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Jazzy

Jag vill oxå skriva en bok, dels för att få andra att förstå, men framför allt av den anledningen du själv beskriver - att få ett avslut på allt det hemska, att kunna acceptera det som har hänt, för att sen våga gå vidare!

2010-08-13 @ 11:08:56
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0