stadstur

jag och tilda åkte in till stan och hade träning där =)
Tilda skötte sig så fint, hon är duktig. Massa folk och mycket liv.
Hon va lugn och skällde inte inte gång. Stolt matte!!!
Själv var jag mindre duktig, fick panikångest igen.
De kommer bara oftare och oftare nu förtiden.
Mitt ben gjorde ont efter ett tag,
så de passade bra att vi hamnade i en park med livband
Min fot kommer aldrig bli riktigt som den va innan operationen,
men jag borde ju va glad ändå, kan ju gå igen, bättre och bättre för varje dag.
Vet inte vad som varit med mig sista tiden, varit mer ledsen än jag brukar,
varit svagare, gett upp för lätt.
Måste hitta tillbaka till de positiva tankarna ,
Så jag orkar kämpar på...
Nu mys på hög grad med älskade vovven <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Om du fortsätter kämpa, även om alla med ÄS ger upp ibland, kommer du hamna i ett bättre läge. Gör ditt bästa, ingen, inte ens du själv, har egentligen rätt att klaga på dig om du gör vad du kan.

kram

2010-08-28 @ 18:19:05
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Jossi

sv: taaack och det har gått bra hela veckan :D även om ja kanske inte mått så bra :/ kram <3

2010-08-28 @ 19:59:50
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: isabelle

jodå det går hyffsat bra i skolan, redan en massa ångest men annars rullar det på :)

kram

2010-08-28 @ 22:00:20
URL: http://izabelleholmquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ja visst ere, finns ingen bättre vän :)

2010-08-29 @ 10:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0