svullet, aj aj

Oh my good, min fot /ben är så svullet, dubbelt som de andra iaf.
Och läkaren sa till mig idag att de kan bli ännu värre ett tag framöver,
eftersom jag nu börja gå lite mer på foten.
Ser groteskt ut. Ärren efter operationen är de minsta problemet,
jag är ju van av ärr, efter som mer än halva min kropp är full utav dem.
Efter ett långt destruktivt liv,
har de inte kunnat bli nått annat. Men gu va jag ångrar mig nu
när jag tittar på alla ärr.
Men men.. härligt att slippa gipset, ska verkligen va rädd om mig hädan efter, ingen mer
sport som underlätta brytande ben. Alldeles för lång läktid.
Nu ska jag krypa ner under en filt, lyssnar på regnet som smattrar på rutorna och titta på lite
tv. Hoppas er kväll är bra!
kramiz

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så mycket! Febern gav med sig och är helt borta nu. :)



ECT fungerar jätte bra för en del, och jag har sett människor bli otroligt mycket bättre på grund av ECT behandlingarna. Men det fungerade inte på mig, så läkaren avbröt behandlingarna.



Det låter läskigt innan man är insatt i det. Det tyckte jag med i början. Men när man är desperat efter en förbättring så är det värt att prova.



Hoppas att du mår bra!



KRAAAM!

2010-08-16 @ 20:38:02
URL: http://stegvist.blogg.se/
Postat av: Jossi

sv: åh men det måste kännas riktigt skönt ändå? <3

2010-08-16 @ 23:07:09
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0