tufft..

Allt känns tufft. En rädsla kommer ofta fram,
och allt bara låser sig. Hinner ofta inte ens tänka på vad de är som
utlöser de hela. Hände igen under mitt samtal.
Känner mig bara så fruktansvärt dum och misslyckad
när de blir så.
Skönt att vara hemma nu, ätit mitt första mål nu precis,
mår illa och magen gör ont. =/
Lägga mig på soffan ett tag och mysa med vovven.
Ska kolla upp öppetider och priser sen på badet här.
Funderar på att börja simma.
Kan ju inte gå min långrundor på samma sätt, och springa går inte alls.
Foten blir överansträngd för lilla minsta,
och gör mega ont.
Så de får bli att simma igen.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kul att du är med och tävlar :) Lycka till! Puss och kram

2010-08-23 @ 17:33:47
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Postat av: Julia

DU KAN !! JAG VET <3

Tänker och tror på dig ..



TACK SÖTA DU

2010-08-23 @ 21:14:05
URL: http://fetochtjock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0