vilken kväll..

Måste bara säga att jag haft en jätte trevlig kväll,
smakade på kräfta, men bara mini lite,
gillade inte det, men blev inte kräk färdig heller.
Mycket god dricka hela kvällen, och jätte trevligt sällskap.
När jag ner en trappa och skulle sova,
så hörde jag ett djur som blev skrämt,
först trodde jag de va en katt, men ljudet va klumpigt.
Tittade under bilen och såg en kanin, tjejernas kaniner hade rymt,
ringde upp lite panikslagen och sedan började en jagning. Lilla Bianca blev så rädd och ledsen, hon grät och bara frös till is.
Men min underbara vovve hjälpte till att fånga den ena,
de djur som människor hon gillar, stora som små skyddar hon,
och vill dem väl.
Ett lyckligt slut blev det. Och efter allt trauma , började jag bara fnittra,
ÄLSKAR MIN VOVVE

Kommentarer
Postat av: sara

hur kan du inte tycka det är gott! det äär ju smaskigt :D

2010-08-15 @ 07:38:51
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Gullunge!

Vill bara sända Dig en liten kram! Blev så glad över Din kommentar på min blogg, men jag tycker nog att det är Du som är fantastisk. Dessutom en otroligt vacker och tapper liten tjej!

Kramis!

Biba

Postat av: Jossi

vad skulle vi göra utan våra vovvar? :) haha



sv: skulle med vilja ge dej en kram vännen <3

2010-08-15 @ 16:09:08
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0