altitid i mitt hjärta..

vissa männskor göra starka intryck på en,
få bli ens bästa vän,
och en del måste på något sjukt sätt lämna en.
Jag har förnekat min bästa väns död i så många år,
och nu börja de klara lite  och att få bättre kontakt med hennes syster,
underlättar allt. smärtan är den samma, kommer alltid vara de, men kanske kan vi hjälpa varanadra vidare...
vidare så mena jag inte glömma,
menar att leva med fakta att hon är med oss ytligt,
men hon är med oss varje dag i oss. hon överger inte oss..
hon ger oss styrka.
(för er andra som inte levt med mig under denna tid, inte fått chans att känns susanna..
inläggen är nog förvirrande, men jag msåte få ur mig de just nu. och jag vill att allla ska veta att hon är en del av mig, en bra energi i allt de dåliga. alla bordev få ha en sådan vän..)


Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

God morgon mitt lilla Gull!

Just nu går det bara runt, runt, runt. Hinner inte med allt jag har att göra. Men en dag hoppas jag att Du, Din lilla vovve och jag kan träffas. Då skulle jag krama Dig tills Du blev glad och lycklig! Jag är nämligen övertygad om att Du kommer att bli det en dag! Hoppas att det blir snart, Du är värd att få känna glädje!

Kramar Din vän Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0