Bra samtal

Haft ett bra samtal med T. Har lagt upp en liten plan nu.
T är super bra, tror det kommer funkar bra.
Jag är ju livrädd för att visa  känslor,
och kämpar emot. Men ska jobba på det,
och vi pratar ju om de.
(haha jag pratar!!!!!)
Har väldigt ofta i mina olika terapier suttit tyst.
Och då kommer man ju inte precis vidare..
så de är ett plus att jag vågar prata... =)
Jag måste minska på energidrycken, jag har blivit beroende av det.
Dricker över 2 L om dagen,
är inte mig själv. Alldeles hispig och darrig.
Går på högvarv. Låtrer löjligt att bli beronde av enrgidryck (tycker
jag) när jag tagit mig ur värre beroende förr.
men men.. ska tillbaka till vanliga Caroline igen.
Bussen framför krockade med en bil,
läskigt. Förra året missade jag en buss med en minut och fick ta en annan,
och den bussen flög ut på en åker och välte.
(hmm. jag och bussar?? )
Trött i huvudet just nu.
I morgon ska jag till sjukgymnasten, och på onsdag är de grupp igen.
Nu har jag en pussig vovve som vill ha lite uppmärksamhet och mys.
så slutar blogga nu...
Hoppas ni haft en okej dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0