dagens bilder...








Bilder säger väldigt mycket, utan behöva beskriva
allt i ord. Känner mig grå och ledsen,
men jag jobbar på så att jag snart kan bli den vanliga Caroline
igen. Och vill tacka alla tjejer från DBt gruppen,
även om de inte läser detta.
Så fina människor. Tack...
(stör mig på att jag inte vet hur jag scanna in bilder)
skulle vilja lägga upp en bild på den finaste vännen i världen,
som jag miste några år sedan. Hon lever i mig.
Och har fått mail kontakt med hennes vackra syster..
vill bara kramar henne...
Susanna lever i mig alltid. Hör hennes röst ofta.
de va jag och hon mot världen länge,
och att jag fått möta hennes familj är en bonus.
Hela hennes familj vet vad jag känner,
Älskar henne. Hon är en del av mig.
Och till hennes vackra syster vill jag bara säga
du är bra!!! Du kan... och jag finns här, bara skriv av dej.
Vräk ur dig allt...
I'm still here.
hoppas vi ses när jag är nere vid jul!!!
Kramiz till er alla
(P:.. jag mår mycket mycket bättre, fast den inte kommer fram så ofta,
hamnat i ledsenhet av många olika själ... men annars mår rätt ok ... =)   )
uppdatering fick några bilder...

min älskade vän några dagar innan hennes död.
Susanna
du är alltid med mig!!!!!! <3 de är du och jag molt världen ändå...

Kommentarer
Postat av: ANgelica

Gud jag börjar gråta när jag ser susanna på bild...Ja det var ni två mot världen. Jag var bara en liten hörna ibland men saknar henne ändå.

Vill bara säga att jag fått tillåtelse att åka hem till dig..om du vill alltså. Kanske någon gång i Januari som vi tänkt. Personalen vill nog kanske prata med dig om det går annars blir det nog ingen perm, de vill veta vem du är och så. Saknar dig min fina vän...önskar att du vore här så att jag kunde krama dig...

2010-12-02 @ 17:32:45
URL: http://dagbokenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0