DBt

är nöjd med dagen. va mer närvarande denna gång och
de va ju mitt mål. Men tog mycket på mina krafter.
Och de vi gick igenom idag, har jag svårt med.
Tycker de är as jobbigt. I slutet kom ångesten igen.
Men är ändå nöjd. Gjorde mitt bästa.
Ingen energi dryck idag (stolt över mig) kroppen skriker
efter det. men jag få bara stå emot dessa dagar som är värst.
Sedan lägger de ju sig.
Jag är helt slut nu. Måste vila. Samla tankar och känslor.
Handboll på tv idag igen, så får vila nu,
för sedan blir jag ändå så taggad.
Har ni haft en okej dag?

Kommentarer
Postat av: ANgelica

Vad bra att det funkar med dbt:n. Jag bröt fotleden, båda benen, skenben och vadben. Och klantig som jag är ramlade jag ner för trappan på framsidan på huset. Får inte stå på benet på 6veckor nu. Tar blodförtunnande och smärtstillande, men de sistnämnda ska jag börja trappa ner nästa vecka. kram

2010-12-08 @ 20:46:34
URL: http://dagbokenochjag.blogg.se/
Postat av: Anna H Karlsson

Bra jobbat, Caroline. Kram

2010-12-09 @ 09:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0