Ett väldigt bra samtal ....

Hade ett jätte bra samtal med T.
Hon får mig att bli taggad. Att våga försöka göra vissa saker.
Jag gav allt i onsdags i gruppen. va så mycket medvetet närvarande
som jag fixade. och fick idag höra att de tyckte att jag gfjort de bra.
Att de va en stor skillnad sen gången innan.
Jag gav mitt allt, men sista 20 min orkade jag inte mer.
Försvann in i mig själv. Ångesten va hög.
Jag va jätte ARG PÅ MIG SJÄLV, för att jag inte hade lycktasd fullt ut.
Men idag få höra att de tyckte jag va duktig och de såg en stor skillnad,
blev jag glad inombords. För jag kämpade... är så rädd för att andra tycker
att jag inte kämpar. Men som sagt jag lever inte för någon annan,
jag lever för mig själv. De är mitt liv, och jag får göra de bästa av allt.
Blev lite jobbigt under samtalet,
vissa saker berör mig så mycket, så tårarna va nära.
Men de slutade ändå bra, jag "lugnande" ner mig.
Och kom tillbaka till verkligheten igen.
De jag är jätte rädd för nu är att på onsdag i gruppen,
är de en tjejs sista gång och hon ska baka tårta eller liknande,
och jag rädd. Jag fixar inte att äta de !! går inte... så jag funderade på att inte gå alls.
men bestämt mig efter samtalet med T att jag ska gå.
Känns bara så oartigt att säga nej tack, när någon annan lagt ner så mycket tid på de.
De ger mig ångest...redan nu... vill inte vara en oförskämd människa..
Klara bara inte att äta i grupp så just nu.
Om snart en vecka åker jag ner till skåne,
ska bli kul att umgås med syskonen.. men mycket oroa mig.
Försöker jobba med de tankar och känslorna så de inte springer i väg.
Bestämde mig idag för att ta en paus/ sluta ?? med "rit kursen" jag
fixar de inte nu, får inte ihop allt.. Jobbar sten hårt med övningar och dbt nu,
mycket nytt att ta in,
och jag är hlet slut.
Ha inte ro att sitta ner och koncentrera mig på att rita.
För mycket nu och som sagt bara en vecka tills jag åker.
Hur de blir efter jul vet jag inte... de beror på olika saker.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan, slappa lite innan jag måste ut
i kylan med vovven. Idag är vinden vass.. =(

Kommentarer
Postat av: Lilla My

Tänker på dej. Du är så duktig, hoppas du vet om det. Försök att ta lite och äta på DBT:n då. Det fixar du. Du är starkare än vad du tror.

2010-12-13 @ 22:34:56
URL: http://www.metrobloggen.se/minimy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0