finalen i går..

måste skriva om idol finalen. Jay är en jätte
duktig sångare, men jag tycker inte att han är
en bra förebild för sveriges ungdomar och barn.
Att man drogar under sin livs tävling är inte okej.
Rösten är grym, men han måste va stabil i sig själv.
Minnah tycker jag har vuxit under hela tävlingen.
Grym utstrålning med. Girl power.
Min ena (min viktigaste dator) har kraschade igen..
så less på allt strul.
=/
Släkten har kalas idag för min vackra släkting emma som
fyllde år i går. Önskar att jag vore där.
Men åker ner den 21 dec, har redan ångest för hemresan inte är bokad.
Hem, till mitt hem =)
Men så länge jag har vovven vid min sida,
fixar jag det.
Tycker de är jobbigt med uppehållet över jul och nyår i DBT:n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0