Givande eftermiddag =)

Idag kändes de bra i gruppen. En bra stämmning.
Fick nästa en hjärt attack i slutet, men överlevde.
Hon testade mig nog lite. Fasiken, rädslan steg i hela kroppen,
blev helt yr.
hade följe nästan ända hem med S. Trevligt... blir nog lite party snart =)
hehe. (coolaste DBT tårta ever...du är grym =)  ) sorry att jag inte fixade smaka.. =/
Denna eftermiddag har givit mig mycket. De tar så mycket att vara i
gruppen, men de ger så mycket. har mycket jag måste jobba på detta
år i DBT. skriver kontraktet på måndag. Läskigt men spännande och bra för mig.
Känns jobbigt med ett långt uppehåll över jul och nyår nu,
när man väl "kommit in lite i allt"
På tisdag blir de skåne tripp,
ingen hemresa bokad än vilket gör mig nervös. Men fixar de på
måndag, när jag får mina pengar.
Får skriva en packa lista nu, annars glömmer jag hälften.
Så virrig som jag e..
Men jag är på G idag.. jobbar på... =)
Hur har eran onsdag varit??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0