nej nej

nej ingen bra dag idag. Stör mig på massor på mig
själv och stör mig på att vägarna är en isbana. kommer
säkert ramla och byta andra benet... =/
Vill att de ska bli måndag så jag kan ha mitt samtal med T.
I need it.. behöver peppningen.
Måstg ta ett tråkigt beslut,
just för att jag inte orkar med allt. De är så mycket nu kring all förändring,
att jag nog får säge nej till de jag tycker är lite kul.
Huvudet går på högvarv.
Kämpar som en galning, och vetb du vad jag SKA fixa de.
Finns inget annat vÄlja på.
De här är min "sista" chans.. och prioitera  DBt just nu...
Snart ut på isen igen och halka runt med vovven...

Hoppas ni har en bra lördag...!!! hitta ni på nått speciellt?

kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0