så slö

Helt slut, är mega trött idag.
Och gu va kallt de är ute... va nere på stan lite innan.
Och sedan kom min syrra hit.
I morgon ska vi till mormor på middag,
ska bli kul att träffa dem alla =)
Lär somna tidigt...
De började brinna här inne idag i en ljusstake.
Mamma och emmelie hade åkt i väg och jag va själv
hemma mid lilla Ida. Då kände jag rök lukt och sprang ut i köket.
Ljusstaken brann för fullt, fick tag i den och kastade ut de i snön.
Tänk om hela stället brunnit upp.
Är uttråkad i kväll, mamma ligger och vilar....... och ida tittar på barnprogram,
och lasse är i affären.
Men orkar nog inte ens göra något idag,
ska ut med tilda en runda till, sen lägga mig under en filt och dricka
kaffe latte, värma upp kroppen lite.
Känns som om jag håller på att få feber, hoppas så att jag har fel.
Hatar att vara sjuk när jag är borta,
vill ligga hemma hos mig när jag känner mig kass.
Hoppas eran onsdag varit bra.
Saknade alla i DBT:n idag. Önskar att jag vorde där. och att jag åkt till skåne efter
gruppen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0