tågresan??

ja undrar hur tåg resan blir på tisdag.
Om tåget blir försenat av snön,
eller om det ens går. Vissa av tågen är inställda helt.
Kan inte på verka något ändå,
men de stressar mig.
Sist jag åkte ner va de ingen snö som störde,
men fick ändå sitta på golvet med vovven i knäet.
Då va de strul med X2000 så de hade blivit utbutt till ett mindre tåg..
suck... önskar att jag hade körkort.. önskar att jag inte bara gett upp med de
för många år sedan. Men mitt måeende va fördåligt. Kunde inte koncentrera mig.
Idag har jag inte riktigt råd att ta  tag i det..
Tråk söndag i morgon,
men de livas upp lite av EM final i hanbollen. Sverige-norge !!

behöver sömn..  Blir alltid så off så fort sömnen rubbas lilla minsta.
Hoppas ni har en mysig lördag... 


Kommentarer
Postat av: Lilla My

Körkort är så skönt att ha, inte för att jag kör bil direkt nu för det blir alltid sambon som väljer att köra, men att ha det är fantastiskt.



2010-12-18 @ 23:19:29
URL: http://www.metrobloggen.se/minimy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0