varit OFF idag

jag har varit helt off idag.
Inte haft nån energi alls.
Hoppas på att somna snart snart...
sova ordentligt och ladda inför DBT:n i morgon.
Skulle behövt energi dricka idag,
men nej, har varit duktig inte en energidryck på en vecka..
=) Kroppen mår bättre av de, inte på högvarv och speedad hela tiden.
Men känner mig extra trött när jag inte dricker det.
Tittade på handbollen på tv innan,
en riktig rysare i slutet. Sverige förlorade med ett mål=/
bättre lycka i morgon kanske på matchen då.
om en vecka sitter jag i skåne... blandade känslor
inför det.
Ska krypa ner under mitt bolltäcke och tittat på house.
Sov gott sen alla!!

Kommentarer
Postat av: Cilla

vad mysigt med bolltäcke, skulle också vilja ha ett. Kram på dig. <3

2010-12-15 @ 11:25:01
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0