vissa männsikor är bara så otroligt bra människor....

De finns en tjej som jag lärt känna,
som förmedlar en glädje, fast hon har de så jäkla tufft.
Alexandra fina vännen,
du kämpar emot sjukdomen, och du finns i mina tankar så ofta.
Är så glad över att fått träffa dej...
Du fixar detta!!! Och hoppas att detta år kommer vara bättre än detta som gått.
Längat tills vi ses de 12 januari.
***
vad ska alla ni fina läsare gör på nyår?
själv blir jag hemma, vila ut febern,
blir kanske ett glas vin och sedan titta på lite raketer...
sen sooooova igen.. gu sover mycket nu när febern spökar.
Vovven ligger redan i sängen, och piper och tittar på mig,
hon tycker de är dags att sova nu..
Sov gott alla...

Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

Krya på dig.

Jag vet inte vad jag ska göra ännu, inte riktigt 100 procent bestämt.



Det finns verkligen människor med hjärta av guld.

2010-12-31 @ 00:44:20
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0