extremt trött..

Är helt slut både i kropp och själ idag. De lilla krafter jag haft, har bara sugits ur. Nu är de jag och tomheten. Vet inte vad jag ska göra för att få mer kraft och energi. fryser så jag skakar och hackar tänder, sjukt mycket kläder på mig både inne och ute på promenaderna. Att förbereda sig själv och hunden för utgång, tar evigheter känns de som ;) Idag blev jag så less på detta väder, jag vill ha VÅR nu. Fast det ser ut som vårebn dröjjer et tag, envisades jag med att plocka fram mina vårjackor och skor. Jaja, drömma kan man ju alltid. Nu blir de massa film tills jag förhoppningsvis somnar tidigt! Vovven har redan lagt sig under täcket, hon bökade runder som en liten gris ett tag, men nu sover hon så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0