glad!!

Åh vad glad man kan bli över att få en fin kommentar. Eller ett fint mail! När allt känns mörkt och tungt, förgylla de min dag! Är så otroligt tacksam över att ha fina människor runt om kring mig! Men är jag värd det? Är jag värd att må bra? Ibland förstör jag för mig själv, när jag börja må bättre, så ibland kan jag straffa mig själv ordentligt. För varför ska jag ha de bra? jag som är så värdelös och äcklig.. Alla människor är klart värda att ha de bra, ha ett värdigt liv, men ibland intalar jag mig själv att jag kanske inte är en människa som alla andra, jag känner mig mer som monster. Demonerna styr mitt sätt att se på mig själv, de ger mig näring till självhat. Ska tända massa ljus i kväll, älskar levande ljus som lyser upp i mörkret, helande på något sätt. Ska försöka som sagt att vara lite kreativ idag, men fundera med på att sätta mig under täcket och läsa lite. Jag gillar ju att isolera mig, att vara själv med min kära hund. Och i detta väder kan inte så många "klaga" på att jag stänger in mig, och de tycker jag är rätt skönt! Sådana här dagar är de OKEJ att vara lite isolerad från verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0