hatar att vänta...

jag verkligen avskyr att vänta!!!! Nu väntar jag på ett paket som ska komma, men leveransen blir först på fredag, kanske senare!!! Har velat ha en kamera länge nu, men tyckt de känts som en onödig utgift just nu. Men min kamera gick i sönder för ett antal dagar sen, har nog aldrig blivit glad för något har gått sönder, men nu blev jag de. Jag fick en anledning att köpa en ny =) Jag hade nog hittat på en ursäkt ändå till mig själv, känns som ett litet litet beroende. Älskar att handla, döva ångesten inuti!! De hjälper för stunden.. Känner mig stressad över att jag missade ett samtal. Blir alltid nervös, när de är skyddat nummer, och ännu mer nu, när de inte lämnade nått meddelande... dessa stövlar beställde jag för ett tag sen, ännu en grej jag väntar på, men de kommer inte förren nästa månad...

Kommentarer
Postat av: din mipp gummz

WOW WOW min lilla shopoholic girl;) nice mä kamera:) du kan juh bli fotograf:) stövlarna ser mysiga ut... din själ behöver mä nåt annat än vin... varm mjuk bomull och massa mä kärlek tur du har tilda pösssssssssssss gumman

2010-02-28 @ 19:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0