idag är en ny dag = ny tag =)

Somnade sent, och vaknade sent så de jämnade ut sig ändå. Känner mig rätt utvilad! Redo att ser vad den har dagen har att erbjuda. Ska till Kitta sen, och jag vill prata, jag måste prata !!!!! Jag behöver ju de. Rädslan får inte bli lika stark som sist. Jag måste lyckas stå emot den, jag är ju trygg där, inget kan ju hända. Ända komma katastrof tankarna, jag får inte luft, försvinner bort, flyr. Sedan kommer flash backen, och jag fastnar i dem. Känner allt de hemska igen, det känns som de händer just nu. Skakar spänner mig,rädslan blir så hög. Och sist tog jag min hund och sprang därifrån. Jag höll på att börja gråta där, och jag har oerhört svårt för att visa mina tårar för andra. Så nu sitter jag här och peppar mig. Idag ska de gå bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0