Inget positivt i mina tankar,

så här kommer lite bilder från kvällsrundan i snökaoset!! Måste vi ut?? jag är ju trött säjjer Tilda Okej då, jag är redo nuuu.. Jag känner mig som en sumo brottare med allaa dessa kläder!! utan för dörren, åh jag vill in i värmen igen.. okej matte detta va lite kul iallafall.. Förut älskade tilda att bli fottad, nu har hon inte tid med kameran längre, hon har blit less på att vara populär =) Även fast livet ofta känns hopplöst, tungt och jobbigt, får man njuta av de man älskar mest! Det bästa i mitt liv, är lilla Tilda <3 så till och med i snöstorm, blir de mysigt!! Massvis med värme och styrka till er läsare!!

Kommentarer
Postat av: din mipp gummz

hihii såå söt och gullig bilddagbok typ du och tilda e supersöta hihii puzzzzzzzzzzzen

2010-02-21 @ 01:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0