KAOS!!!

Trodde inte jag skulle komma hem levande med bussen idag. Jag va säker på att jag skulle dö, och paniken ökade! Även om liv är skruttigt!!! Så vill jag absolut inte dö såhär!! Satt fast i en rondell med bussen en kvart. Resten av vägen hem, hade tre bilar antingen kört av vägen eller kört fast. Precis när jag hoppade av min buss, så bussen som va några sekunder bakom flög av vägen och hamnade på sidan. Fick panik igen, jag och hunden kunde lika väl suttit på den!! Lilla Tilda hade lätt kunnat bli skadad. Jag känner mig utmattad nu, känner svimfärdig. Inte druckit mycket, bara två koppar kaffe på hela dagen. Äta kan jag aldrig göra på förmiddagen, men nu är klockan snart 18.00, och är jätte hungrig. Ska bara hämta andan lite, sen äta. Öser i mig vatten nu. Puuuhhh. Har bestämt mig för att stanna hemma en eller två dagar nu, vill inte ut på vägarna. kanske bara löjligt av mig, men jag vill INTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0