min tanke..

min tanke med denna blogg,var egentligen att den skulle vara lite positivare än den förra, men ändå att jag kunde skriva av mig, efter som jag skyddat den. Jag har godkänd alla som läser den, eller ja de vad va jag trodde. Någon har kommit in på sidan ändå, känner inte alls igen ip numret. Men har sparat den. Och någon skrev en fruktansvärd kommentar, att jag förtjänade att bli utsatt för sexuella övergrepp. Vet andra av min blogg vänner som varit med om elaka kommentarer. Och sagt till dem att inte bry sig, att skriva ändå. Jag kommer fortsätta skriva om min kamp. Jag behöver de. Men att få en sådan kommentar, de tar hårt. Blir så himla ledsen, mitt hjärta gråter. Förstår inte vad den människan tjänar på att trygga ner en annan? Att rent ut av vara elak. Jag har den möjligheten att inte godkänna kommentaren, men vad hjälper de, jag måste ju ändå läsa den före jag trycker nej. jaja. ledsen... ska äta vegetarisk pasta rätt nu, och titta på film. Vovven ligger nära, hon gör mig lugn. Älskar mitt lilla hjärta <3

Kommentarer
Postat av: din mipp gummz

FY VAD SJUKA IDIOTER SOM SKRIVER SÅ FÖRBANNAD

puzz på dej supergoo tilda e som älskar dej wiiiee jag love ya too men du e lite låångt borta från mej :(

2010-02-21 @ 01:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0