önskar..

önskar er en bra dag!!! styrka och värme till er..

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Älskade fina, lilla Caroline! Jag kan inte släppa tankarna på Dig, Du är med mig från morgon till kväll. Du borde försöka börja skriva en bok om Ditt liv. Om Du visste så oerhört mycket jag själv blev hjälpt på så sätt. Det är absolut den bästa terapiformen man kan tänka sig. Jag lovar!

Tack för Din adress, så snart jag fått böcker så skickar jag en till Dig. Helst skulle jag velat överlämna den personligen, men det går inte just nu. Har fullt upp och tiden vill inte riktigt räcka till. Men vem vet vad som händer till sommaren...

Kämpa på lilla vän. Du är för fin för att gå under!

Kramar, tankar och kärlek! Birgitta

2010-02-25 @ 11:11:43
URL: http://www.blondiebloggar.blogspot.com
Postat av: caroline

Blir alltid lika glad för dina kommentarer!!

Tack fina du.....

Det där med att skriva bok, de bestämde jag mig för rätt länge sedan. Hoppas jag snart vågar ta tag i de på riktigt. Att jag våga erkänna allt de hemska för mig själv, och få ur mig de.



Värme och kärlek till dej!!!

2010-02-26 @ 10:10:40
URL: http://ledsensflikkastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0